Доставка і оплата

Методи доставки та вартість.
 

СамовивізЧас і день можливості самовивозу Вам повідомить менеджер при передзвоні для підтвердження замовлення.
Товар Ви забираєте за адресою:  вул. Княгині Ольги - 112, ринок "Провесінь" маг.20 зовні зі сторони Аквапарка.

 

По Львову: кур'єром 50 грн. Якщо сума замовлення понад 1000 грн - безкоштовно (терміни обговорюється) Виключення деякі акційні товари.


 По Україні: при замовленні понад 1000 грн. - безкоштовно                                                      

  кур'єрською службою «Нова Пошта» в найближче до Вас відділення або кур'єром за вказаною Вами адресою (додому або на роботу).  

 Оплата за доставку здійснюється відповідно до тарифів перевізника. (В середньому від 35-45 маленькі посилки до 1 кг.і  45-70 грн. До 2 кг.) Додаткова       оплата за пересилку грошей відправнику здійснюється відповідно до тарифів перевізника. (2% від вартості товару +20 грн.)

    Кур'єрською службою УКРПОШТА до найближчого відділення (необхідний індекс відділення). Доставка замовлень вартістю до 600 грн.   доступна при повній оплаті товару. Накладений платіж доступний на замовлення понад 600 грн.

 Методи оплати.

1. Безготівкова оплата на банківську карту Приват Банку. Або на етапі оформлення замовлення на сайті вибираєте спосіб оплати - "Оплата через платіжну систему LiqPay" оплачуєте товар за допомогою банківської карти.

2. Накладений платіж. Оплата здійснюється після перевірки вмісту посилки. Додаткова оплата за пересилку грошей відправнику здійснюється відповідно до тарифів перевізника. (2% від вартості товару +20 грн.)

 3. Можна купити будь-який товар оформивши оплату частинами від Приват Банку, розбивши суму на 2-3-4-5-6-8 і більш платежів.

Умови можна обговорити у нашого менеджера або ознайомиться офіційному сайті ПриватБанку https://chast.privatbank.ua/

 

Методи оформлення замовлення.
 

За допомогою опції "Кошик" з реєстрацією або без.

  По телефону набравши один з номерів, вказаних на головній сторінці Це допоможе Вам швидко оформити замовлення  і погодити деталі.

 

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ І Післяплата:

💥  ОТРИМАННЯ ТОВАРУ. При отриманні товару посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти/кур'єра компанії.
Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації і замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню.
Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей в разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення.
Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостача, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі спільно з працівником відділення.
Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти.

⛔️ПОШКОДЖЕННЯ/ВТРАТА ТОВАРУ при транспортуванні.
За пошкоджений або втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію.
В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести провину перевізника.
Продавець не несе відповідальність за роботу служби доставки і не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або загублений з вини перевізника.

 

↪️↩️ ЗАМІНА / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ гарантований ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється за рахунок Покупця протягом 14 днів з дня продажу товару.
Заміна/повернення можливі в разі, якщо товар не був у вживанні, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам, є заводські ярлики і бирки, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вид, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. Не підлягають заміні/ поверненню товари зі списку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого КМУ, згідно зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів».
При відмові від товару в разі, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

📛 ТОВАРИ, НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ. Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів, в тому числі, відносяться:

- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;

- парфюмерно-косметичні вироби;

- апарати для гоління, помазки для гоління;

- гребінці, гребінці і щітки масажні, плойки для волосся;

- рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби;

- товари в аерозольній упаковці;

- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

❌УВАГА! Обмін і повернення товарів з даного списку Продавцем не проводиться.

Виробники

Підписка на сайт

Ми у соціальних мережах

Контакти

Місцезнаходження:
location м. Львів, вул. Княгині Ольги - 112, ринок "Провесінь", маг.20 зовні зі сторони Аквапарка
location  м. Чернігів, проспект Миру - 118, ринок "Бойова", бутик № 45, тел  093- 686-77-93
Пошта:
mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.